maandag 8 november 2010

pincushion swap


Ik heb twee mooie speldenkussentjes gekregen van mijn swappartner Marjo Verkerk.
Heel feestelijk verpakt met veertjes en een schattig kaartje met een rode kater (ze had duideljk op m'n blog gekeken)en heel lief versierd met bloemetjes enzo. Ben er heel blij mee.

Omdat Marjo zelf geen blog heeft, zal ik ook laten zien wat ze van mij heeft gekregen.
Eén herfstkussentje en een speldenkussen voor om je pols. Die laatste had ze nog niet, dus dat was goed gekozen.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie er allebei twee hebben gemaakt, prachtig zijn ze geworden.
    groeten Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kussentjes hoor, leuk he die swap.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, mocht je wat meer willen weten kan je mij prive mailen.
    Groetjes van Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nice pincushions swapped..........a wonderful swap.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely pincushions, both received and sent...

    BeantwoordenVerwijderen